CEO
Country

Dubai (UAE)
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
CEO
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
4.4
313
total reviews
5
217
4
62
3
6
2
8
1
20
4.4
313
4.4
313
30% off + 150% refund on the 4th payout + free account of the same size if reaching payout on all accounts (Pay Later accounts not included)
4.4
313
30% off + 150% refund on the 4th payout + free account of the same size if reaching payout on all accounts (Pay Later accounts not included)
Traders consistently highlight AquaFunded's responsive customer support, with many noting replies within minutes via Discord or email. The user-friendly dashboard receives frequent praise for its clean layout and real-time drawdown tracking, making account management straightforward. No hidden rules and transparent trading conditions are recurring positives, with several reviewers specifically mentioning the clarity around requirements and the straightforward payout process. The pricing is...
Reviews313
Sort by
4.4
United KingdomReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$200K
2 Steps
1 month +
0
2
Nothing. They don't keep to their words.
They are horrible, they have horrible customer service.
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
CID matches
Summary
I have bought over 10 accounts with aqua funded, after so many trials, I got funded. Then they sent me a very hostile email saying if I risked more than 1% of the account, then I will be breached. I didn't understand the hostility but I adjusted my risk. Then it was time for cashout, they said to do verification with risework, I did it. Then I was waiting and waiting, no communication, nothing. Then I started writing to them, they said to book a quick interview that week but system didn't let me book, it moved me to the next week. Then instead of confirming the day I booked the interview, they moved it to another day. Then I complained, then they told me it would be Monday, asked of invite, it never came. They continued to delay until we had the interview and everything was fine. Then they said, I would get an email soon, email never came until I started chatting on discord and then they sent message saying I copied trades,wrote back to them requesting a video call so I c
Documents From Reporter
April 15th, 2026
Hi there, We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave. If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.
4.4
Dubai (UAE)Reviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
Instant
Less than 1 month
3
2
Noyhing
They have hidden rules
2.0
User Friendliness
2.0
Payout Process
1.0
Customer Care
2.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Copy trading
Summary
I have been trading with Aqua Funded for about a year, and until recently, everything seemed smooth. I completed four successful payouts, traded responsibly, and followed every rule they set. I was genuinely passionate about improving my skills — self-taught through online courses, videos, and constant practice. However, my most recent payout changed everything. This time the payout took longer than usual. When I contacted the team, instead of a proper update, I was accused of sharing my account with three people — something I have never done. I trade solo, on my own phone, using my own strategies and skills. After pushing back, they later admitted it was a mistake and the accusations were not true. But then they changed the story again, claiming “someone else was trading on my phone,” which makes absolutely no sense. I work hard every day, spending hours trading and waiting for my payout, only to be met with changing excuses and baseless accusations. They even accused me of copy t
Documents From Reporter
April 15th, 2026
Hi there, We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave. If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.
4.4
CanadaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$10K
3 Steps
3 months +
4
2
Payout Process time under 24hours
They say they do
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
4.4
YemenReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$5K
2 Steps
Less than 1 month
0
2
SIMPLE TRADING RULE
KYC SIMPLFIED
5.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
4.4
United KingdomReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$300K
Instant
N/A
0
Prompt response
Hidden rules
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
2.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
April 15th, 2026
Hi there, We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave. If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.
4.4
TürkiyeReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$50K
2 Steps
1 month +
5
3
Payout Guarentee
News Trading Rule
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
4.4
TürkiyeReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
Instant
1 month +
0
10+
The dashboard was user-friendly, and the overall funding process was fast and smooth. I also appreciated the initial professionalism in communication — up until the payout stage.
The payout process was extremely disappointing. Despite following all the rules and providing evidence, I was given multiple shifting reasons for denial — and no actual platform-based proof was ever shared. It felt like the goalposts kept moving once I became eligible for a withdrawal.
5.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Floating PnL breach (-2%)
Summary
I traded for one month on an Instant Funding Pro account, fully complying with the rules. My trades were never open simultaneously, and losses were within allowed limits. When I requested my payout, the firm gave multiple conflicting reasons — finally settling on a supposed -2% floating PnL breach. I requested platform-based evidence of this breach, but none was ever provided. Instead, they closed my case and offered a new account. I followed the rules and earned my payout — I believe I was unfairly denied.
Documents From Reporter
August 13th, 2025
We appreciate you taking the time to share your experience and concerns. At AquaFunded, we take payout requests and rule compliance very seriously, and we understand how important transparency is to our traders. While we cannot discuss account-specific details publicly for privacy reasons, we want to be clear that our decisions are based on the data and parameters set out in our program rules. We will always stand by fair and consistent application of those rules, and we continually review our processes to ensure they are applied accurately and transparently for every trader.
4.4
IsraelReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
2 Steps
N/A
0
Their prices.
Attitude, changing rules, vague rules, withdrawals of profits without warning, horrible dashboard.
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
2.0
Customer Care
2.0
Trading Conditions
August 13th, 2025
We appreciate you taking the time to share your feedback. Our news-trading rules are designed to manage risk during periods of elevated market volatility, and they are applied consistently across all instruments, not just the directly impacted currency pairs. While we understand that traders may have different views on the scope of such rules, they are clearly stated in our terms and conditions and are part of the agreement for all funded accounts. Regarding payouts and account adjustments, these occur only when a breach of the stated rules is confirmed through trade data. We acknowledge that dashboard updates and interface changes can require adaptation, and we continue to work on improving accuracy, usability, and update speed. We remain committed to operating our program transparently and to applying all rules fairly to maintain the integrity of the funding process for every trader.
4.4
RwandaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
3 months +
3
2
What impressed me most was their fairness. On my first payout, I realized I had accidentally violated some rules (news trading and a trade closed under 3 minutes). While other firms would have breached my account immediately, AquaFunded simply deducted those specific trades and processed the rest of my payout.
none
4.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
4.4
UgandaReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$1K
Instant
N/A
0
Their support
It took me long time to get an email for my account
3.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
200 Loyalty Points Welcome Bonus.
Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.