CEO
Country

United States
Trustpilot
Date Created
Years in Operation
CEO
Trustpilot
Date Created
Years in Operation
3.5
82
total reviews
5
39
4
15
3
0
2
5
1
23
3.5
82
90% off on Velocity accounts — 5 uses max, then 80%
3.5
82
90% off on Velocity accounts — 5 uses max, then 80%
Traders frequently praise Funded Futures Family's affordability and accessible pricing, particularly for the Velocity accounts which some call the cheapest futures challenges available. Many appreciate the straightforward rules, responsive customer support through live chat and Discord, and the user-friendly dashboard. Several funded traders report receiving payouts quickly—often within 24 hours after approval—with some noting it was their first payout from any prop firm. The active Discord...
Reviews82
Sort by
IndiaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$25K
1 Step
1 month +
0
5
mainly i like their velocity plan
it's all about buffer zone and profit targets
4.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
4.0
Customer Care
3.0
Rules
ArgentinaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$25K
1 Step
N/A
0
What I like most about Funded Futures Family are their prices, as I consider they offer a very interesting option for those of us who want to access a funded account without having to spend too much money. For me, price is a very important factor when choosing a firm, and finding an alternative that fits my budget is always something positive. I like being able to have different options and choose the one that best suits my needs and goals as a trader. I think one of the most attractive points of Funded Futures Family is precisely the relationship between the cost and the opportunity it offers. This allows more people interested in trading to consider their programs and find an alternative that works for them. Additionally, having competitive prices makes the experience even more attractive, especially for those of us who are looking to grow in this world and improve our skills without assuming unnecessary expenses.
What I liked least about Funded Futures Family was their dashboard, as I consider it one of the aspects that could most be improved to offer an even more comfortable and complete experience. Although my overall experience with the firm has been very positive, I feel that the dashboard could be more intuitive, better organized, and present information in a clearer and simpler way. For a trader, it's important to be able to quickly access their account data, check their progress, and easily understand the most relevant information without having to spend too much time searching for every detail. I believe that a well-designed dashboard makes a big difference in the user experience, especially when one trades frequently and needs to have everything under control. I would like the navigation to be more practical and for the different sections to be arranged in a more orderly way, so that checking account information would be faster and simpler.
5.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
4.0
Customer Care
3.0
Rules
IndiaReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$25K
1 Step
N/A
0
Support
Rules
4.0
User Friendliness
3.0
Payout Process
5.0
Customer Care
4.0
Rules
October 22nd, 2026
Thank your taking the time to share! We are glad to help!
Reviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
1 Step
3 months +
1
8
nothing, just disgusting, the behavoir and the support after gave me the rest
EVERYTHING
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Rules
Denied Amount
Reason
Denied Reason
moved me to live a single day before a max payout
Summary
no explanation, nothing the couldnt even tell me the size of the account i would get in return, no need to guess its gonna a be ONE 50k account with 2000$ drawdown and a daily loss limit
Documents From Reporter
October 22nd, 2026
How interesting to see this type of review from someone who has successfully received a payout through our platform. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with the Live program; however, it is important to clarify the circumstances. You were offered an opportunity, not forced into an obligation. You had the choice to accept or decline the invitation, and you chose to accept. There is a clear difference between being required to participate and voluntarily choosing to do so. We respect your right to share your experience, but we also believe it is important to represent the situation accurately. An invitation to the Live program was an opportunity for you to advance, not something imposed on you against your will.
BangladeshReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
N/A
0
"Their system locked me out initially due to a minor typo in my phone number with no option to edit it. Because my first profile was unactivated and unfunded, I had to create a second one, completed KYC, and bought an account. Instead of assisting with the platform glitch, they closed my second account, kept my funds, and claimed a 'multiple profiles' violation. Their FAQ doesn't state that an unfunded 2nd profile due to uneditable fields results in a ban, and their dispute support just shut the chat with 'Goodbye' after taking my money. Zero accountability for platform bugs—stay away!"
"Their system locked me out initially due to a minor typo in my phone number with no option to edit it. Because my first profile was unactivated and unfunded, I had to create a second one, completed KYC, and bought an account. Instead of assisting with the platform glitch, they closed my second account, kept my funds, and claimed a 'multiple profiles' violation. Their FAQ doesn't state that an unfunded 2nd profile due to uneditable fields results in a ban, and their dispute support just shut the chat with 'Goodbye' after taking my money. Zero accountability for platform bugs—stay away!"
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Rules
October 22nd, 2026
Let’s get the facts straight here. You failed KYC through the automated verification system, which is operated by a third-party provider. That process is not controlled by us. However, you were given the opportunity to proceed with manual verification, and you failed that process as well. We clearly communicated that all information submitted must be accurate, current, and consistent with the required documentation. These requirements are not optional; they are part of the verification process that every user is expected to follow. Additionally, you acknowledged creating multiple profiles, which is a direct violation of our policies. That is a separate issue and further demonstrates why compliance with our established rules matters. At this point, the facts speak for themselves. We provided the available verification options, explained the requirements, and enforced our policies accordingly. We cannot take responsibility for failed verification attempts or policy violations that fall under your responsibility as a user. We understand that you may be unhappy with the outcome, but dissatisfaction does not change the facts or eliminate the responsibility to follow the rules you agreed to when joining our platform.
Reviews
2.0
Trader’s Satisfaction
$50K
1 Step
1 month +
1
3
They will give one payout after that they'll steal people's time and money
So many hidden and unrealistical rules
3.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
3.0
Customer Care
1.0
Rules
Reason
Breach Reason
Transition to Professional Stage
Summary
My $50K Sim Funded account was deactivated due to a transition to the Professional Stage, even though I had not accepted the transition. My dashboard showed a balance of $53,608.96, including $3,608.96 in profits. I had completed 4 out of the 5 qualifying winning days required to request a payout and needed just one more qualifying day. After the account was deactivated, I could no longer place trades or complete the final qualifying day. When I contacted support, I was told that my original account would remain permanently closed and my profits would not be transferred to the Professional account. I understand that I had not yet completed all payout requirements, and I am not claiming that my payout was approved. My complaint is that I lost the opportunity to complete the remaining requirement because my account was deactivated before I could do so, despite not accepting the transition. I am requesting a fair review and restoration of my original Sim Funded account, including its trading history and displayed balance, so I can complete the remaining qualifying day and request a payout under the applicable rules.
Documents From Reporter
October 22nd, 2026
You were offered an opportunity to advance to the Professional stage, and it is important to understand that an opportunity is a choice, not an obligation. You were under no requirement to accept the offer if you did not feel it was the right fit for you. We remain firm in our policies and stand behind the decisions made in accordance with them. We would also like to congratulate you on reaching a payout, as we recognize that accomplishment. However, earning a payout does not exempt anyone from our policies or change our right to enforce the established rules and requirements of our platform. We respect your right to share your experience, but we will continue to uphold our policies consistently and stand by decisions made within our rights as a company.
United StatesReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
1 month +
1
2
Dashboard and the payout time
I couldn't copyvtrade my accounts thru trading views. Also I couldn't get brackets on TV. That may be a Tradovate thing.
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
4.0
Customer Care
4.0
Rules
October 22nd, 2026
Thank you for your kind review. Our team is always here to help you!
United StatesReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
N/A
0
This was my first experience with them so there was nothing to like.
No transparency
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
2.0
Customer Care
1.0
Rules
October 22nd, 2026
We pride ourselves on transparency, and we will continue to stand by that principle. However, transparency also means addressing inaccurate claims with the facts. Paige, if you revisit your support ticket, you will see that our team provided you with detailed information and direct clarification regarding your concerns. The documentation speaks for itself and directly contradicts your claim that you were left without answers or that an error was simply ignored. You were provided with the relevant information, and our team took the time to address the matter with you. Additionally, your interactions with our support team were unprofessional, and your actions involved violations of our established policies and rules. We expect our team members to be treated with respect, just as we expect every user to comply with the terms and conditions they agreed to when joining our platform. **We will not accept a narrative that disregards the documented facts, the information already provided, or the policies you were responsible for following.** We stand behind our team, our processes, and the enforcement of our rules. We have been transparent throughout this matter, and we will not take responsibility for circumstances resulting from a user's own actions or policy violations. At this point, we consider the matter addressed. We wish you the best in your future trading endeavors elsewhere.
IndiaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
Less than 1 month
1
2
The price is really cheap for an Instant 50k, thought the never ending Trailing drawdown sucks a bit, but still worth it for 5k.
Nothing really to dislike
4.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Rules
October 22nd, 2026
Thank you for sharing. We are glad to help you!
ItalyReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
N/A
0
CHEAP
Lack of transparency
3.0
User Friendliness
3.0
Payout Process
1.0
Customer Care
2.0
Rules
Reason
Breach Reason
They accused me of hedging
Summary
They accused me of hedging without proving it. They refused my request to see the operation logs.
Documents From Reporter
October 22nd, 2026
Your account was closed because your actions constituted a direct violation of our established policies. This was not an arbitrary decision; it was the result of policy enforcement. We stand firmly behind our policies, procedures, and enforcement practices, and we will continue to apply them consistently. No user is exempt from the rules governing our platform, and disagreeing with an outcome does not negate a violation. We strongly encourage you to thoroughly review our policies and ensure you understand and follow the rules of any platform you choose to participate in moving forward. Compliance is a responsibility that rests with every user, and we will not compromise our standards to accommodate violations.
200 Loyalty Points Welcome Bonus.
Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.