Buy
FundingPips prop firm logo
115014
country-flag

Dubai (UAE)

CEO

Khaled Ayesh

Trustpilot

4.5

Date Created

Nov 2022

Years in Operation

3

4.2

1211

total reviews

5

692

4

333

3

58

2

20

1

108

FundingPips prop firm logo
FundingPips

4.2

1211

10% OFF

10% off all accounts (first order only)

OverviewChallenges
27
Reviews
1211
Offers
1
Announcements
5
Payouts
New
Discussions
0

FundingPips Reviews

AI Summary
Mixed

FundingPips Reviews AI Summary

Early feedback highlights FundingPips' reliable payout processing and clear trading rules. Traders consistently mention fast execution speeds, competitive spreads on majors and Gold, and a user-friendly dashboard that makes account management straightforward. The flexible evaluation structure—particularly the 12% drawdown on flex accounts and absence of minimum trading days—receives frequent praise. Multiple funded traders report successful withdrawals processed within 24 hours or even minutes,...

Reviews5

Sort by

Reviewer profile
Yasir

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$25K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
September 22nd, 2026

Very Disappointing Experience with FundingPips My account #20523615 was terminated by FundingPips due to an alleged CID issue, and this happened only when I requested a $1,300 withdrawal. Both my wife and I are traders and have been trading for around four years. My wife previously had an account with FundingPips, which was terminated in June 2026 following a slippage-related issue, her withdrawal was also not paid. After that, I started using her old mobile phone for my own trading. Using that device, I successfully completed Phase 1 and Phase 2 of my FundingPips account. During the entire evaluation process, FundingPips did not raise any CID concern. However, as soon as I became eligible for a payout and submitted a $1,300 withdrawal request, FundingPips suddenly flagged a CID match and terminated my account. This raises a serious question: If the CID/device connection was against their rules, why was it not detected or raised during Phase 1 or Phase 2? Why did it become an issue only when a payout was requested? Also, my wife has not traded with FundingPips since June 2026, so there was no simultaneous trading between our accounts at the time of my evaluation or payout request. Based on my experience, I find this extremely unfair and concerning. Traders invest significant time, effort, and money into passing these evaluations, and rules should be enforced consistently from the beginning—not only when a trader requests a payout. I would strongly advise traders to be extremely cautious before using FundingPips. Account: #20523615

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Nothing to be like

Least Liked Aspect

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,300

Reason

Payout Denial

Denied Reason

CID MATCH

Summary

Very Disappointing Experience with FundingPips My account #20523615 was terminated by FundingPips due to an alleged CID issue, and this happened only when I requested a $1,300 withdrawal. Both my wife and I are traders and have been trading for around four years. My wife previously had an account with FundingPips, which was terminated in June 2026 following a slippage-related issue, her withdrawal was also not paid. After that, I started using her old mobile phone for my own trading. Using that device, I successfully completed Phase 1 and Phase 2 of my FundingPips account. During the entire evaluation process, FundingPips did not raise any CID concern. However, as soon as I became eligible for a payout and submitted a $1,300 withdrawal request, FundingPips suddenly flagged a CID match and terminated my account. This raises a serious question: If the CID/device connection was against their rules, why was it not detected or raised during Phase 1 or Phase 2? Why did

Documents From Reporter

G
Guma
UGUganda

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
October 16th, 2025

from hero to zero funding pips is a… from hero to zero funding pips is a thief! I made $6320 in account number 1327038, but when my friend was interviewed by Fundingpips and asked if they knew any traders, my friend mentioned me juma joel. Despite this, Fundingpips denied my payout and closed my account without providing any explanation for the issues. I demand that Fundingpips be shut down to prevent others from being scammed. I've noticed that my 5-star review, as well as others, are being deleted, while negative 1-star reviews remain. It appears that Fundingpips only wants to attract traders who generate lower profits,but next time is you

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

request that you either return my $6310.65 or process a payment from my account

Least Liked Aspect

request that you either return my $6310.65 or process a payment from my account

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

N/A

Reason

Payout Denial

Denied Reason

My friend spoke about me during the interview with Fundingpips

Summary

Fundingpips didn't even tell me. When they interviewed my friend and asked if he knew any traders, my friend mentioned me. my account, and now all my money is closed/lost

Documents From Reporter

Official Firm Reply

FundingPips prop firm logo
Verified Firm Profile

May 26th, 2025

Dear Guma,

It has come to our attention that the cryptocurrency wallet address associated with your account matches that of another individual. As per our compliance policies, this constitutes a breach, and as a result, your account has been closed.

Kind regards,
FundingPips Team
m
mohammed

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$10K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
February 26th, 2025

they invited me to risk assessment interview and they didn't attend and from month ago i am not able to withdraw my payout and the just delaying and manipulating me

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

weekly payout

Least Liked Aspect

now after this everything

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

N/A

Reason

Payout Denial

Denied Reason

risk assessment without they attend

Summary

they asked for risk assessment interview and they didnot attend and i talked to them over 10 times between two opened tickets and in thiere discord and in live chat and they just keep delaying me from month ago with no type of any help or solution i am not able to trade my account as they frozen it and not to withdraw my payout

Documents From Reporter

R
Rashik
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
February 26th, 2025

Worst experience ever. Their rules are too strict. No customer support. They rejected my life's first ever payout. They told that I violated their IP rule which didnt do. They not only targeted me there are more people affected by this. When you try to contact them or try to expose them they will just ban you for no reason. I even provided each and every proof that they asked.Ive been genuine trader for a longtime.They failed to find reasons to reject my payout.So,they came up with this new strategy. Full details :- I bought a challenge from FundingPips, worked tirelessly, and successfully passed both Phase 1 & 2. After all my hard work, I finally made it to my master account and requested my first-ever payout. I was overjoyed, thinking that my years of struggle were finally paying off… but what happened next shattered me completely. While waiting for my payout, I suddenly received an email from their risk team, accusing me of violating their IP rules—something I never did. They sent me a screenshot showing a location in Harare, Zimbabwe—a country I’ve never even heard of, let alone visited! I have no connection to Zimbabwe in any way. I immediately responded with my justifications, providing every single piece of evidence they asked for. Local bank transactions, proof of residence, anything they wanted! But instead of reviewing my proofs, they simply ignored me. They respond only once every 48 hours, making the process painfully slow. Here’s the craziest part: I completed my trading on Monday (Jan 27), requested my payout on Tuesday (Jan 28), and they are accusing me of trading in Zimbabwe on Wednesday (Jan 29)—HOW IS THAT EVEN POSSIBLE?! Once a payout is requested, trading is disabled. This alone proves that their accusations are completely fake, and they are just looking for a way to deny my payout. Desperate for help, I turned to FundingPips’ Discord and tried to reach moderators and higher officials. But instead of addressing my issue, they sent me automated replies telling me to contact the same risk team that wasn’t responding! When I told them that their risk team was ignoring me and I needed urgent help, they muted me for 7 days—just to silence me and prevent me from exposing their scam to other traders. I am not the only one! Many other traders in the Discord community are facing the same issue, and when they try to speak up, they get blocked too. I even reached out to customer support, hoping they would connect me to someone who could actually help. But all they did was copy-paste the same useless response, telling me to be “patient” and only contact the risk team—who never even replies! They refused to escalate my issue or connect me to higher officials. After four days of struggling, they closed my account and rejected my payout. They claimed that I “traded from multiple regions” because their system detected my IP in different locations—which is completely false. I LIVE in India and have never traveled abroad. Their software clearly has serious issues, and they refuse to even acknowledge it. I even offered to prove my case through a live video call and sent them my local bank transactions from the same day, but they ignored everything. They didn’t even have the decency to say ‘yes’ or ‘no.’ They just ignored me completely. This was supposed to be the first payout of my life. 🥹 I’ve been struggling in trading for 4 years, losing so much, sacrificing so much… and when I finally mastered it, when I finally made profits after 7 months of hard work… they stole it from me. They never had a problem with me when I was paying for challenges. Only when I requested my payout, they suddenly found a reason to block me. This has broken me completely. I have been mentally traumatized by this incident. I’ve even had other negative thoughts.😭 FundingPips must respond to this and return my account!.They told me that they would give my payout and stop providing their service to me.Its been around 10 days still they didnt gave me my payout and no response from them To the risk team—you are the worst. To the higher officials of FundingPips, and to all the content creators who promoted them, you need to answer for this! You told your audience this was a “trustworthy” prop firm—but look what they are doing to real traders! If anyone can help me, please DM me or email me. I will provide any proof you need. I just want justice! 📌 My FundingPips Account: FP - 5486705 📧 My email: rifathrashik@ gmail.com

Funding Period

6 months +

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

Nothing...May be their marketing is good..

Least Liked Aspect

They dont care about the trader;s feelings all they need is money.Poor customer support.Lazy Risk management.Arrogant higher officials. Too much spread in master account.Laggy and delayed charts in ctrader. very strict rules.They accuse me for a violation which I didnt do.

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

N/A

Reason

Payout Denial

Denied Reason

IP rule which I didnt violate

Summary

Worst experience ever.Their rules are too strict.No customer support. Theyrejected my life's first ever payout. They told that I violated their IP rule which didnt do. They not only targeted me there are more people affected by this. When you try to contact them or try to expose them they will just ban you for no reason. I even provided each and every proof that they asked.Ive been genuine trader for a longtime.They failed to find reasons to reject my payout.So,they came up with this new strategy. Full details :- I bought a challenge from FundingPips, worked tirelessly, and successfully passed both Phase 1 & 2. After all my hard work, I finally made it to my master account and requested my first-ever payout. I was overjoyed, thinking that my years of struggle were finally paying off… but what happened next shattered me completely. While waiting for my payout, I suddenly received an email from their risk team, accusing me of violating their IP rules—something I never did. They sent me a screenshot showing a location in Harare, Zimbabwe—a country I’ve never even heard of, let alone visited! I have no connection to Zimbabwe in any way. I immediately responded with my justifications, providing every single piece of evidence they asked for. Local bank transactions, proof of residence, anything they wanted! But instead of reviewing my proofs, they simply ignored me. They respond only once every 48 hours, making the process painfully slow. Here’s the craziest part: I completed my trading on Monday (Jan 27), requested my payout on Tuesday (Jan 28), and they are accusing me of trading in Zimbabwe on Wednesday (Jan 29)—HOW IS THAT EVEN POSSIBLE?! Once a payout is requested, trading is disabled. This alone proves that their accusations are completely fake, and they are just looking for a way to deny my payout. Desperate for help, I turned to FundingPips’ Discord and tried to reach moderators and higher officials. But instead of addressing my issue, they sent me automated replies telling me to contact the same risk team that wasn’t responding! When I told them that their risk team was ignoring me and I needed urgent help, they muted me for 7 days—just to silence me and prevent me from exposing their scam to other traders. I am not the only one! Many other traders in the Discord community are facing the same issue, and when they try to speak up, they get blocked too. I even reached out to customer support, hoping they would connect me to someone who could actually help. But all they did was copy-paste the same useless response, telling me to be “patient” and only contact the risk team—who never even replies! They refused to escalate my issue or connect me to higher officials. After four days of struggling, they closed my account and rejected my payout. They claimed that I “traded from multiple regions” because their system detected my IP in different locations—which is completely false. I LIVE in India and have never traveled abroad. Their software clearly has serious issues, and they refuse to even acknowledge it. I even offered to prove my case through a live video call and sent them my local bank transactions from the same day, but they ignored everything. They didn’t even have the decency to say ‘yes’ or ‘no.’ They just ignored me completely. This was supposed to be the first payout of my life. 🥹 I’ve been struggling in trading for 4 years, losing so much, sacrificing so much… and when I finally mastered it, when I finally made profits after 7 months of hard work… they stole it from me. They never had a problem with me when I was paying for challenges. Only when I requested my payout, they suddenly found a reason to block me. This has broken me completely. I have been mentally traumatized by this incident. I’ve even had other negative thoughts. 😭 FundingPips must respond to this and return my account! To the risk team—you are the worst. To the higher officials of FundingPips, and to all the content creators who promoted them, you need to answer for this! You told your audience this was a “trustworthy” prop firm—but look what they are doing to real traders! If anyone can help me, please DM me or email me. I will provide any proof you need. I just want justice! 📌 My FundingPips Account: FP - 5486705 📧 My email: rifathrashik@ gmail.com Propfirm match must take this issue seriously.I researched this propfirm and convinced to buy only bcz of propfirmmatch. Propfirmmatch responsible to retrieve my payout and my account too.Please make sure to help me.

Documents From Reporter

O
Orkhan
AZAzerbaijan

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$25K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
February 26th, 2025

Hello, I want to tell you a few things about FundingPips. I submitted a withdrawal request on August 12th and I still haven't received my money since then. The reason is IP address (because I'm a student in a different country). I sent them all the necessary proof: student certificate, plane ticket, passport stamp, etc. But they still prolong the process and respond to my messages every 5-6 days saying irrelevant things.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Dashboard good

Least Liked Aspect

Delayed payments

3.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

2.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

N/A

Reason

Payout Denial

Denied Reason

First of all, I made a withdrawal request on August 12, 2 days later, that is, on August 14, they sent a message from the Risk team via live support (absolutely no e-mail was sent, no notification was sent to me, I saw it when I entered the site by chance 1 day later). I replied to their message and it took them more than 6 days to get back to me. I sent them all the necessary proofs and after 1 day they asked me to send them a list with the dates of the countries I visited (complete nonsense, I told them that I had only been to one country and it was because I was a student). I sent the list 6 days ago and they still haven't responded to me, they keep writing irrelevant things days apart and prolonging the process.

Summary

Documents From Reporter

Stay Connected

Subscribe For The Latest In Prop Trading News And Deals

200 Loyalty Points Welcome Bonus.

Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.

Create Free Account
Prop Firm Business

Have Questions?

Contact Us for More.

Contact Us
twitter-logoinstagram-logoyoutube-logotiktok-logolinkedin-logo

© 2026 Prop Firm Match. All rights reserved.