CEO
Country

Hong Kong
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
CEO
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
4.1
1200
total reviews
5
698
4
260
3
38
2
30
1
174
4.1
1200
4.1
1200
45% off all accounts + free account upon reaching payout (directly issued by the firm, except the 5K 2‑Step GOAT & Standard accounts)
4.1
1200
45% off all accounts + free account upon reaching payout (directly issued by the firm, except the 5K 2‑Step GOAT & Standard accounts)
Early feedback on pricing, dashboard design, and straightforward rules is generally positive, with traders appreciating the affordable accounts and clean interface. Several reviewers note fast execution, competitive spreads during normal sessions, and responsive support agents when issues arise. Some traders report successful payouts on smaller amounts without complications.
Criticism in this sample is substantial and recurring. A significant theme involves payout denials accompanied by...
Reviews78
Sort by
Trinidad and TobagoReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
2 Steps
3 months +
0
1
Worst experience
nothing to like here
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
coordinated group trading
Summary
I pass a their 50k 2 step challenge along with the their required trading days. They then denied my payout and breach my account upon payout stating that I entered and exit trades together with some other random account. Note: my strategy involves entering a trade and placing my SL. I don't ever place TP on any of my trades as I close them off manually
Documents From Reporter
September 20th, 2026
Hello Sheldon, Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the closure of your 50K Two-Step account and the coordinated trading finding. The account was reviewed by our Risk Team based on multiple trading and account-related factors in accordance with the applicable rules. We respect that you disagree with the outcome, but the decision was reached through our established review process.
Reviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$150K
Instant
N/A
0
Totall waste
Nothing
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
VPs usage
Summary
It was showing vps usage but vps usage is permitted if we are giving proper details about subscription and its uses I have already replied to their mail before my payout request also even before started trading in account I got screen shots of that . And when I applied for payout they saying vps issue . Blocked my 150 k premium account (254618) which I’m eligible for a free account of same size in first payout .. banned me from discord .. I’m starting a campaign against Gft for this issue . And they even don’t reply
Documents From Reporter
September 20th, 2026
Hello Don, Thank you for your detailed feedback. We understand your concerns regarding account #254618, the rejected payout, and the VPS finding. The account was reviewed by our Risk Team, and the decision was based on the applicable rules and findings from that review. We acknowledge that you provided documentation regarding your VPS usage, and the relevant information was considered as part of the review. We understand that you dispute the outcome, but the decision and relevant findings were communicated through the appropriate channel. For further clarification, please continue through the established Risk Team communication channel.
United KingdomReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$150K
Instant
N/A
0
nice dash board
very inconsistent, untrust worthy, shaddy, only posting small payouts alot and a few big payouts, always doing 45% advertisement to lure people in. when you question them about theier payout rejection they block on on thier socials and kick you out of thier discord.
3.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
4.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
use of vps
Summary
i never used vps but company insists i did. i ask for evidence they dont show as with many other traders on their platform. yet when influencers complain they always sort them out. thier website states accoutns purchased before 12th of august 2026 can use vps accounts after 12th august 2026 are subject tothier new vps policy. i fot my account before the 12th so why was i denied payout and my account blocked
Documents From Reporter
September 20th, 2026
Hello Kwadwo, We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisa@goatfunded.com? So we can check your specific situation
IndiaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$10K
Instant
N/A
0
Worst Customer Support and their Genuinity
3.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
3.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Delaying Payments , No response
Summary
I requested a $182.31 payout from my GOAT Funded Trader Instant Premium $10K account on September 4, 2026. My KYC was completed the same day at 7:53 PM, but the payout is still pending. I have contacted support multiple times. They keep telling me that my case has been escalated and that the Risk Team sent me an interview email, but I never received any interview email despite checking my inbox and spam folders. I have repeatedly confirmed that I am ready to complete the interview immediately, but the issue remains unresolved and my payout has not been processed. I am simply asking GOAT Funded Trader to send me the interview invitation properly and process my legitimate payout without further delay. Account: Instant Premium $10K Payout: $182.31 Requested: September 4, 2026 Status: Still Pending Very Diappointing as we invest our Time and Money .
Documents From Reporter
September 18th, 2026
Hello Akash, We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisa@goatfunded.com? So we can check your specific situation
South AfricaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$5K
2 Steps
Less than 1 month
0
2
The dashboard is cool and when you are in touch with the right support agent, everything is seamless.
The super late response times of support teams when issues are pressing
4.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
2.0
Customer Care
4.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Max Withdrawal cap exceeded and Short Duration Trades Deducted
Summary
I generated $447.90 profit and completed 4 qualifying trading days. GFT identified $113.45 as profit from trades held under 2 minutes. I accept that this profit is ineligible for payout. My issue is how GFT applies that excluded amount. They calculated: $200 payout cap − $113.45 excluded profit = $86.55. However, GFT’s published rule states that profits from trades under 2 minutes are “not included in payout calculations.” I have repeatedly asked GFT to provide the specific rule or contractual provision stating that excluded profit is deductible from the $200 payout cap, but have only received the calculation repeated. I am still awaiting further feedback. There is also conflicting wording in GFT’s email stating that these profits “must be deducted from the withdrawal amount.” My withdrawal confirmation showed $447.90 as the withdrawal amount and $358.32 as the client amount at an 80% split, yet support deducted the $113.45 from the $200 payout cap.
Documents From Reporter
September 13th, 2026
Hello Lizwe, Thank you for your detailed feedback. To clarify, the $447.90 gross profit is first subject to the applicable 4% payout cap. For a $5,000 account, this means the maximum eligible payout is $200 for the applicable payout period. The $113.45 generated from trades held under 2 minutes is then excluded from the eligible payout calculation in accordance with the applicable rule. Therefore, the payout calculation is based on the applicable cap and eligible profits after the invalid profit is removed.
AustraliaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
Instant
N/A
0
Nothing
If they want to avoid a payout the most common method is accusing you of coordinated trading.
5.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Coordinated trading
Summary
Accused of coordinated trading with four other accounts whom I don’t even know.
Documents From Reporter
September 13th, 2026
Hello Arslan, Thank you for your detailed feedback. We understand your concerns regarding the payout decision for account #414617660. Our Risk Team’s assessment of coordinated trading is based on multiple account and trading-data factors, not solely on the instrument traded, trading session, or timing of individual trades. The CSV provided forms part of the review evidence, and we cannot disclose confidential detection methods or information relating to other accounts. We understand that you dispute the findings, but the payout decision was reached in accordance with our applicable risk and compliance procedures.
VietnamReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$15K
2 Steps
Less than 1 month
1
4
I hope the company will reconsider my case and provide a transparent explanation based on clear and conclusive evidence.
NOT AT ALL, THE HIDDEN RULE IS SO BAD
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
2.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Copy trade assumed even though i trade myself
Summary
My payout was declined, and my trading account was subsequently breached due to allegations of coordinated trading and copy trading. The company provided me with a CSV file as evidence, which mainly compares my trading activity with several other accounts. According to them, similarities in trade direction, instrument, and execution timing indicate that the accounts were involved in coordinated or copied trading. However, I strongly disagree with this conclusion. I have absolutely no idea who the owners of the other accounts mentioned in their evidence are. I have never communicated with them, joined any trading group with them, shared trading signals with them, or intentionally copied their trades. I do not know where these traders are from or what strategies they use. The evidence provided also does not clearly explain who was allegedly copying whom. It simply identifies certain trades as “Copy” without providing a transparent methodology or clear criteria used to reach that conc
Documents From Reporter
September 11th, 2026
Hello Nguyen, We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisa@goatfunded.com? So we can check your specific situation.
IndiaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$50K
2 Steps
3 months +
2
2
Gft give us allegations of copy and group trading i am fully individual day trader use my own stretegy manually trade they rejected my 3 rd payout and blocked my 50k funded account
His platform
3.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
3.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Copy trading and group cordinate trading
Summary
They denil my payment say I do copy cordinate trade bu i am a individual day mannul trader I use my own stretegy and they also blocked my 50k account
Documents From Reporter
September 11th, 2026
Hello Mangal, Thank you for sharing your experience. We understand your disappointment, especially after trading with GFT for several months and receiving previous payouts. The payout decision and account breach were based on the Risk Team’s review of your trading activity against our rules regarding copy and coordinated trading. We understand that you dispute the findings, but these decisions are made based on the available trading data and applicable risk criteria.
Reviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
Instant
N/A
0
nothing
payout
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
Copy trading
Summary
$3400 trade declined for false accusations! i got my payout of 3500 denied for "copy trading" when i didnt copy trade at all, it seems this is a common occurence with this company! i have spoke to alot of people facing the exact same issue. this needs to be sortd
Documents From Reporter
September 9th, 2026
Hello Harry, Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the payout decision. We strongly reject the claim that payouts are denied based on false accusations. Our Risk Team reviews trading activity against our rules and the decision is based on the findings of that review. The relevant details have been communicated to you through the appropriate channels.
NigeriaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
1 Step
1 month +
0
2
Nothing to be liked about a company that lacks integrity. If you cannot do a prop firm business and the heat is much in the kitchen, please leave the room.
Deny you payouts.
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
Denied Amount
Reason
Denied Reason
VPS use
Summary
"During the interview, you stated that you had not used a VPS for your trading activity. However, our analysis identified clear evidence of VPS usage on the account associated with your pending payout request." I wonder why I will use that knowing their rules? Like seriously? Knowing I am clean and did it well, after much stress and careful trading, this is what they could come up with
Documents From Reporter
September 8th, 2026
Hello Amos, We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisa@goatfunded.com? So we can check your specific situation.
200 Loyalty Points Welcome Bonus.
Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.