Buy
Goat Funded Trader prop firm logo
61366
country-flag

Hong Kong

CEO

Edoardo Dalla Torre

Trustpilot

n/a

Date Created

Jun 2023

Years in Operation

3

4.1

1201

total reviews

5

698

4

260

3

38

2

30

1

175

Goat Funded Trader prop firm logo
Goat Funded Trader

4.1

1201

New Offer
45% OFF
+ Free Account

45% off all accounts + free account upon reaching payout (directly issued by the firm, except the 5K 2‑Step GOAT & Standard accounts)

OverviewChallenges
48
Reviews
1201
Offers
2
Announcements
8
Payouts
New
Discussions
0

Goat Funded Trader Reviews

AI Summary
Bad

Goat Funded Trader Reviews AI Summary

Traders mention Goat Funded Trader's affordable pricing and straightforward rules as initial positives, with some noting smooth platform execution and a user-friendly dashboard. A handful of reviewers report receiving early payouts without issues, particularly smaller amounts under $1,000. However, the majority of recent feedback centers on serious payout problems.

The dominant concern is widespread payout denials accompanied by accusations of copy trading, coordinated trading, VPS usage, or...

Reviews78

Sort by

Reviewer profile
Vipul
INIndia

Reviews

Reviews

2.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
Yes
Certificates
July 13th, 2026

My payout of $258.06 with 80% split ($206.45) was denied and my account (315015521) is terminated today, Claiming I have logged in from 3 different IPs :- 1) France (162.158.23.130) - 26th June 2) India (172.69.152.144) 3) Singapore (108.162.227.136) - 29th June The thing the accusation is false as I have not travelled to any of these locations, I didn't use any VPN/VPS service, and I didn't share my account with anyone. No one has access to my GFT Account or MT5 Credentials other than me. All these IP Addresses are of CLOUDFLARE which I have proved them by giving them the IP Lookup details from whois.com and ipinfo.io which clearly states that these IPs belong to CLOUDFLARE and on ipinfo.io it is clearly mentioned that these IPs are not related to any VPN/VPS service. I have even given them order receipts to prove that I was at my home and trading from my Home's Wi-Fi, Laptop and Mobile only. I have given them all the proof they asked for but in return every time they replied with the same template after 24-48 hours. This is a serious concern as the breach was not from my side and earlier when my 3 Payouts were denied due to (80% margin rule and 2-minute trade rule) I accepted that was my mistake, but this is clearly unfair as I didn't share my account or logged in from another location other than my Home. I hereby demand immediate reinstatement of my account 315015521 and approval of my legitimate payout.

Funding Period

6 months +

Payout Count

10+

Number of Firms Funded With

2

Top Firm Aspect

Firm is good but there's a trust issue whether you will get a payout even after doing everything right according to their rules.

Least Liked Aspect

Their support team replies but not much of some help. Their RISK TEAM is really bad, they reply after 2 days and with the same template every time and they don't even accept our proof even when the evidence is completely legitimate.

3.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

3.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$258

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Different IP Addresses

Summary

They have denied my Payout and Terminated my account stating I have logged in from 3 different IP Addresses. The main point is that the accusation is completely illegitimate as the IPs mentioned are of CLOUDFLARE and I researched this and I have proper evidence to prove this also. France (162.158.23.130) India (172.69.152.144) Singapore (108.162.227.136) IP 1: 162.158.23.130 (France) Owner: Cloudflare Inc — AS13335 Proof: https://whois.com/whois/162.158.23.130 https://ipinfo.io/162.158.23.130 Shows: VPN NOT DETECTED IP 2: 108.162.227.136 (Singapore) Owner: Cloudflare Inc — AS13335 Proof: https://whois.com/whois/108.162.227.136 https://ipinfo.io/108.162.227.136 Shows: VPN NOT DETECTED IP 3: 172.69.152.144 (India) Owner: Cloudflare Inc — AS13335 Proof: https://whois.com/whois/172.69.152.144 https://ipinfo.io/172.69.152.144 Shows: VPN NOT DETECTED Anyone can verify this within a minute but even after providing all the evidence, they have wrongfully denied my payout.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

July 14th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
g
gaurav
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
July 13th, 2026

I had 2 accounts with them 100 k instant and 100 k 2 step. I cleared both the accounts. Followed proper rules, all terms and conditions everything. In the instant account I requested for a payout of USD 6500 and on the 2 step account requested for USD 4445. They very conveniently have denied payouts for both the accounts. I requested for the instant account in the month of 12 June 2026 and for the 2 step account I requested on 12 July 2026. I started trading in the 2 step challenge Account once they falsely accused me of copy trading for the instant account. However, now once again they have denied my payout for the 2 step account using the same baseless reasons like copy trading. I trade alone at my setup at my home. I don't understand how can they openly deny payouts like this with false accussation and after denying they immediately breach the account so that we as traders cannot collect proof against them. Their customer care is useless they stop replying to you once they falsely deny your payouts and breach your accounts.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

nothing at all.

Least Liked Aspect

falsely denying payouts

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$11,000

Reason

Payout Denial

Denied Reason

copy trading

Summary

denied payouts on 2 different accounts one for 6500 usd and other for 4500 usd. One was an instant account the other was a 2 step account. Both were 100 k challanges. The payout for 6500 USD happened in the instant/one step pay later account on 12 June 2026 and the payout for the 2 step 100 k challenge was done on 12 July 2026. This is the worst prop firm I have ever seen. Thanks to them there is all this emotional trauma because I dont think I can trust any other prop firm now. What's the point of following all the rules properly and then for these guys to falsely accuse of copy trading and then deny payouts and brach the accounts. Happened with me twice back to back.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

July 14th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Amos
KEKenya

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
July 8th, 2026

My experience with GFT is something I don't wish any trader goes through. On 1st April I bought a 2-step 100K account with GFT ($229) and they pushed their paylater challenge of the same size. I passed the two accounts and paid for the pay later funded account ($598), so by 14th April I had two funded accounts. 28th was my payout day for the 2-step account and by then I had generated a profit of $5055.05. Upon requesting and waiting, GFT on 30th slapped me with an email denying my payout on grounds of copy trading, saying between 16th and 21st I copy traded. The email had no attachment, nothing to substantiate their claim. And noteworthy, I never traded that account on 21st. My emails to the riskteam went unanswered, while those to the support were responded to by AI. After 15 days I made a post on X account to which GFT and Edward were tagged countlessly but no response came. Someone, whose name I have withheld made inquiry for me on X and email and GFT said that I was served with, get this, 'all sorts of proofs'! Then went ahead to offer me a free account to abandon my hard earned profits. I declined. They asked for my consent to share they evidence they claimed they sent me which I gave, and they NEVER SENT IT! One more person wrote an email to them and sought clarity about my payment and was treated to copied and similar emails, AI here and there. They should be thoroughly investigated. I want my money. I don't want free accounts. If I couldn't be paid while trading accounts I bought, what will I expect from a charity account? Traders please stay away from GFT. UPDATE: A reply was left here that I should send an email to lisagft@goatfundedtrader.com which I did. No reply to it for over 24Hrs. GFT asks people to send emails so they can avoid the online presence, then take you on an endless back-and-forth emails that are just but copy-pasted. I REPEAT, don't buy into reviews mostly left by excited traders who haven't reached the payout stage.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

3

Top Firm Aspect

The firm was highly ranking on PropFirmMatch, had huge discounts and was actively being marketed by traders and so many others.

Least Liked Aspect

Their payout denials.

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$4,044

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Copytrading

Summary

They said, "Specifically, between 16th and 21st of April, 2026, many trades were executed with the same entry times and exit times, which demonstrates coordinated and non-independent trading activity.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 29th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
n
niftalem
ETEthiopia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$1K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
July 4th, 2026

I had a terrible experience with GoatFundedTrader. I purchased a $1,000 Instant account for $1. The account had a 30-day expiry. I reached the maximum withdrawal threshold and submitted my payout request 7 days BEFORE the account expired — meaning my withdrawal was requested while the account was still fully active. However, my withdrawal was reversed with a 'Trading Rule Breach Detected' notice claiming my account had expired, which is completely false. GoatFundedTrader has failed to resolve this issue despite multiple follow-ups over 2 weeks. I do not recommend this firm, especially to traders in Africa.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

The $1 account price was affordable

Least Liked Aspect

My $80 withdrawal was reversed with an unjustified 'Trading Rule Breach - Account Expired' notice, even though I submitted my payout request 7 days before the account expired. The firm has failed to resolve this for over 2 weeks

3.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

2.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$80

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Account Expired - Trading Rule Breach

Summary

I submitted my $80 payout request 7 days before my account expired. Despite requesting the withdrawal while the account was still fully active, GoatFundedTrader reversed my withdrawal citing account expiry. This is unjustified as the payout was requested well within the valid period. The firm has failed to resolve this issue for over 2 weeks.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

July 7th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation
Reviewer profile
brian
ITItaly

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

1 Step

Reached Payout
No
Certificates
June 25th, 2026

Payout denied for copytrading/completely fabricated trading group. I've been trading since 2020. I've trained several people. I make a living from this and work in the industry, having worked at several prop firms. Account closed without the opportunity for a technical interview or anything else.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

Promotions and prices

Least Liked Aspect

they denied payout and closed funded accounts by inventing a reason

3.0

User Friendliness

2.0

Payout Process

2.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,314

Reason

Payout Denial

Denied Reason

copy trading/group trading

Summary

Payout denied for copytrading/completely fabricated trading group. I've been trading since 2020. I've trained several people. I make a living from this and work in the industry, having worked at several prop firms. Account closed without the opportunity for a technical interview or anything else.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 26th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
The
CACanada

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
June 23rd, 2026

Very disappointed with my experience so far. My payout was rejected after my account was breached for alleged coordinated trading, but the timestamps used as evidence do not fully match. Some trades have 1–3 minute differences, which does not prove copied or synchronized trading. I have asked for a full review and clear evidence, but I am still waiting for a proper response. I purchased multiple accounts and was planning to share my journey publicly, but this situation seriously affects my trust in the firm. I hope Goat Funded Trader reviews my case fairly, responds to my emails, and resolves my payout properly.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

0

Top Firm Aspect

What I initially respected about Goat Funded Trader was their supposed transparency, but my experience has made me question that. My payout was denied and my account was breached based on allegations that I strongly disagree with. The report they provided includes accounts I do not know, and in several cases the trade timestamps are not even identical, with differences of 1–3 minutes. To me, denying a payout and breaching an account without clear proof, proper explanation, or proper communication is very concerning. I expected more transparency and fairness, especially after purchasing multiple accounts with them. I hope they review my case properly, respond clearly, and resolve my payout fairly.

Least Liked Aspect

What I liked the least was that they breached my account and denied my payout without clear or valid reasoning. I was accused of coordinated trading, but the report included accounts I do not know, and several timestamps were not even identical. There were 1–3 minute differences, which does not prove copied or synchronized trading. Very disappointing experience, especially after purchasing multiple accounts with them.

5.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$2,283

Reason

Payout Denial

Denied Reason

coordinated group trading activity

Summary

Goat Funded Trader denied the payout and breached account no. 514295213 by claiming there was coordinated group trading between my account and other traders’ accounts. However, the denial appears illegitimate because they did not provide clear or complete evidence proving actual coordination. Their email only mentions general trade counts and partial account numbers, but does not provide the full trade report, exact timestamps, symbols, entry and exit prices, lot sizes, risk exposure, or the method used to determine that the trades were copied or coordinated. The allegation is also weak because the timestamps do not appear to fully match. In several cases, there are differences of 1, 2, or 3 minutes, which does not prove copied or synchronized trading. Similar trades can happen naturally when traders are watching the same instruments, sessions, liquidity zones, news events, or common technical setups. Without proof of intent, communication, identical execution,

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 26th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Diego
BRBrazil

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

2 Steps

Reached Payout
Yes
Certificates
June 10th, 2026

Slow customer service, they don't pay much attention or give good answers when we have a problem, payment is slow. I followed all the consistency rules and meticulously ensured not to violate any GOAT Funded Trader rules. I requested my withdrawal on May 13th, 2026, and today, May 15th, 2026, when I was supposed to receive the payment, I was informed by email that my account had been blocked due to an alleged copy trade for other traders. I am here to state that I do not engage in any copy trading; I only have separate accounts on GOAT Funded Trader and operate exclusively manually on all of them. I affirm that this allegation by GOAT is a mistake, as I do not engage in copy trading and do not know how to do it on GOAT. I urgently request a resolution to this problem; I am very dissatisfied with this situation.

Funding Period

1 month +

Payout Count

1

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

affordable prices

Least Liked Aspect

It takes a long time to resolve problems and respond to emails.

3.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,095

Reason

Payout Denial

Denied Reason

copy trade

Summary

They claimed I was copy trading for other traders. I followed all the consistency rules and meticulously ensured not to violate any GOAT Funded Trader rules. I requested my withdrawal on May 13th, 2026, and today, May 15th, 2026, when I was supposed to receive the payment, I was informed by email that my account had been blocked due to an alleged copy trade for other traders. I am here to state that I do not engage in any copy trading; I only have separate accounts on GOAT Funded Trader and operate exclusively manually on all of them. I affirm that this allegation by GOAT is a mistake, as I do not engage in copy trading and do not know how to do it on GOAT. I urgently request a resolution to this problem; I am very dissatisfied with this situation.

Documents From Reporter

Reviewer profile
Ayodele
NGNigeria

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
June 4th, 2026

1-Star Review – Extremely Disappointed & Warn Others I purchased my first funded trading account from Goat Funded Trader with high hopes. After completing the challenge, I was expecting my $6000 payout on the $100k account. Suddenly, my account was hit with Breach ID 414792477 for alleged copy trading. I trade completely independently and have never used any copiers, signals, or shared accounts. Despite sending multiple emails to Support and the Risk Team for over 8 days, I received zero meaningful response. They eventually sent a final message saying the account is permanently banned with no chance of reinstatement or payout. I borrowed money to buy this account after being without one for months. This decision has caused me serious financial hardship. The total lack of communication and refusal to do a proper manual review is unacceptable. Warning to fellow traders: Be extremely careful with GFT. Their automated system can destroy your hard work and money with little to no support or explanation. I will never recommend them.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

The challenge rules were quite trader-friendly compared to many other prop firms — decent drawdown limits, reasonable profit targets, and the ability to trade news events. I also liked that they offered a $100k funded account option and promised an 80/20 profit split, which motivated me to join. The platform (MT5) worked smoothly with fast execution during the time I could trade. Unfortunately, the risk detection system and complete lack of support after the breach ruined the overall experience.

Least Liked Aspect

The extremely poor customer service and complete lack of support after a breach flag. My account (Breach ID 414792477) was permanently banned and my $6000 payout rejected based on what appears to be an automated false positive (15 trades with similar timing). Despite multiple emails over 8+ days, the Risk Team gave zero response or proper manual review. Even after one of their own affiliates admitted it looked like a system error, they still refused to reinstate the account or release any funds. The total silence and final “permanent ban with no appeal” approach left me feeling completely helpless, especially after I borrowed money to purchase the account. This experience was very disappointing and stressful.

2.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

2.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$6,000

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Prohibited Copy Trading – 15 identical entry & exit times with other accounts (6th–18th May 2026)

Summary

GFT permanently banned account 414792477 and rejected the $6000 payout because they claim I engaged in prohibited copy trading — specifically that 15 trades between 6th and 18th May 2026 had identical entry and exit times with other traders’ accounts.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 7th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation
Reviewer profile
ALONE
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
June 4th, 2026

I purchased an Instant Pro account and, after 3 months, I requested a payout of approximately $2,947. However, just two days later, GFT rejected my payout, accusing me of copy trading. I have never copied anyone's trades, nor have I shared my trades with anyone. I contacted GFT support and asked them to provide proof of their allegation and to review my case again. It has now been over a month, and I have not received a single response from the GFT team. I have purchased more than 50 accounts from GFT, and now that I have reached the payout stage, you are falsely accusing me of copy trading. This is completely unfair and unacceptable. Due to this experience, I have decided to leave GFT, as it appears that payouts are denied when traders become profitable. I request that you provide evidence for your claim and conduct a proper review of my account and payout request.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Dashboard

Least Liked Aspect

Affordable Price

5.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$2,988

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Copy Trading allegation

Summary

Copy Trading Between Another Someone else Account

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 7th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation
Reviewer profile
Jean
BRBrazil

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

1 Step

Reached Payout
No
Certificates
June 3rd, 2026

I have just received an email stating that my payout request was refused and that my account has been blocked. The reason provided is that multiple people are allegedly using and trading on my account. However, this is completely impossible. I use a dedicated VPS, and I am the only one who has ever accessed this account. I have always used GOAT exclusively on this VPS, and the claim that another account was logged into it is factually incorrect. I am deeply disappointed by this decision. I manage a community of mentored students who constantly purchase challenges from GOAT based on my recommendation. This situation makes me seriously question the reliability of your firm. I request a thorough review of my case, as this is a clear misunderstanding regarding my VPS IP address. I look forward to your urgent response and a resolution to this matter.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

What attracted me the most to the firm was the drawdown reset rules for the Pay After model and the plans it features.

Least Liked Aspect

What I absolutely dislike is how completely unfair this measure is, considering that I am the only one trading on my account, yet my payout was denied. I am now extremely hesitant to purchase a new challenge because since I wasn't paid, I fear this will happen again. I trade for a living, and being denied my payout impacts me completely.

5.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$4,600

Reason

Payout Denial

Denied Reason

multiple individuals

Summary

Following a detailed review of your trading activity, we regret to inform you that your funded account n. 314943541 has been breached due to a violation of our Terms and Conditions regarding unauthorized device. Our system identified that 2 different accounts (yours and 414****62), belonging to multiple individuals, accessed the platform using the same device. Each trader must operate their accounts independently from a unique device to ensure the integrity and fairness of our trading environment.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

June 7th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation

Stay Connected

Subscribe For The Latest In Prop Trading News And Deals

200 Loyalty Points Welcome Bonus.

Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.

Create Free Account
Prop Firm Business

Have Questions?

Contact Us for More.

Contact Us
twitter-logoinstagram-logoyoutube-logotiktok-logolinkedin-logo

© 2026 Prop Firm Match. All rights reserved.