Buy
Goat Funded Trader prop firm logo
61362
country-flag

Hong Kong

CEO

Edoardo Dalla Torre

Trustpilot

n/a

Date Created

Jun 2023

Years in Operation

3

4.1

1200

total reviews

5

698

4

260

3

38

2

30

1

174

Goat Funded Trader prop firm logo
Goat Funded Trader

4.1

1200

New Offer
45% OFF
+ Free Account

45% off all accounts + free account upon reaching payout (directly issued by the firm, except the 5K 2‑Step GOAT & Standard accounts)

OverviewChallenges
48
Reviews
1200
Offers
2
Announcements
8
Payouts
New
Discussions
0

Goat Funded Trader Reviews

AI Summary
Mixed

Goat Funded Trader Reviews AI Summary

Early feedback on pricing, dashboard design, and straightforward rules is generally positive, with traders appreciating the affordable accounts and clean interface. Several reviewers note fast execution, competitive spreads during normal sessions, and responsive support agents when issues arise. Some traders report successful payouts on smaller amounts without complications.

Criticism in this sample is substantial and recurring. A significant theme involves payout denials accompanied by...

Reviews78

Sort by

Reviewer profile
Shayan
IQIraq

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
May 1st, 2026

I had a very disappointing experience with Goat Funded Trader. After making a $2800 profit on my Account ID:314790939 they rejected my payout request and terminated my account without any valid proof. They accused me of copy trading, which is completely false as I am a manual price action trader using the 4H timeframe. They are not transparent and are avoiding their responsibility to pay successful traders. Do not trust them

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

​I initially liked the clear trading rules and the scaling potential they advertised. It seemed like a professional environment for a disciplined price action trader like myself to manage larger capital. Unfortunately, the payout process proved to be the exact opposite of what was promised.

Least Liked Aspect

​The total lack of transparency and the use of false accusations to avoid paying out earned profits. They rejected my $2800 payout without showing any logs or proof. This firm is dishonest and does not respect successful traders

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$2,800

Reason

Payout Denial

Denied Reason

False accusation of copy trading

Summary

​They rejected my $2800 payout from Account ID:314790939 and terminated my account without providing any concrete evidence. They made a false accusation of copy trading, which is impossible as I am a manual price action trader using the 4H timeframe. This firm is highly untrustworthy and lacks transparency. They seem to find excuses to avoid paying successful traders

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

May 2nd, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
punith
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$25K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
April 30th, 2026

My payout was rejected iam not used the capital 80% of capital i used only 76% capital now rejected 1500dollors rejected sir j. This goat funded rules.We define gambling-style trading as any trade where more than 80% of available margin is used in a single position. Such excessive risk exposure indicates a lack of proper risk management, which goes against the principles we uphold. Ia This iam using the rules ...0.4 lot XAUUSD trade at a gold price of 4796.72 on a $25,000 account equals 40 ounces, making the position value $191,868.80. With 1:10 leverage, the required margin is $19,186.88. This means the margin percentage is about 76.75% of your account, which is just under our 80% maximum for a single position.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

I don't like it

Least Liked Aspect

Please i really i not used the 80% capital....

4.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

1.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,588

Reason

Payout Denial

Denied Reason

I used 80% of capital

Summary

This prop frim rules We define gambling-style trading as any trade where more than 80% of available margin is used in a single position. Such excessive risk exposure indicates a lack of proper risk management, which goes against the principles we uphold. This i used capital really sir not 80% of capital iam using all trader 0.4 lot size... 0.4 lot XAUUSD trade at a gold price of 4796.72 on a $25,000 account equals 40 ounces, making the position value $191,868.80. With 1:10 leverage, the required margin is $19,186.88. This means the margin percentage is about 76.75% of your account, which is just under our 80% maximum for a single position.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

May 1st, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Pijush
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
April 22nd, 2026

My (Instant Pro), (GFT Instant GOAT) which is already funded was falsely accused of copytrading, as i am the registered owner then too both accounts have been flagged for copytrading which is allowed as per terms and conditions (copytrading between 2 funded accounts) that too after requesting of payout.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Nothing

Least Liked Aspect

Worst and pathetic customer support

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$2,728

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Copytrading between your live account

Summary

I have 2 instant accounts 314812610 (Instant Pro), 314794318(GFT Instant GOAT), on account number 314812610 (Instant Pro) payout has been denied as i copytraded but they didn't check both accounts belongs to me, and my self manually placed the trades on both accounts. And support team is denying my chats don't want to go for manual review also.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

April 23rd, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Ayoub
DZAlgeria

Reviews

Reviews

2.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$25K

Program

3 Steps

Reached Payout
No
Certificates
April 16th, 2026

I had a very disappointing experience with Goat Funded Trader regarding payout handling and rule enforcement. After generating ~$2,969 profit on a $25k account, my payout was fully rejected based on a claimed news trading violation, despite having evidence (screenshots and video from Forex Factory) showing no scheduled news at the time of entry. Additionally, all profits were removed, including ~$1,300 from trades completely outside any news window. The rules presented (6% payout cap and 1% news profit limit) do not clearly state that payouts can be entirely rejected or profits fully reset, and support responses were inconsistent and unclear throughout the process. Overall, this reflects a lack of transparency and reliability in both rules and support.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

4

Top Firm Aspect

Spread and order executions / dashboard and User interface only

Least Liked Aspect

Support assistance and communication services are very decent and stressful / automatic closing tickets with no assistance when going AFK when they take long to respond and lack of transparency in statements

3.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,500

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Payout request amount exceeded 6% of initial balance and news trading violation

Summary

Denial of payout because it exceeds the withdrawal cap of 6% that i never had the chance to enter amount manually it was set to maximum amount by default as it shows in documents and violation for news trading of a non scheduled news event that was never published on forex factory before taking the trade and rejecting the whole payout including profits that were made after

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

May 1st, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
francesco
ITItaly

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

2 Steps

Reached Payout
Yes
Certificates
April 13th, 2026

I requested a payout of $1,146.10 on April 8, 2026. They deducted $267.60 for “short-duration trades” (under 2 minutes), leaving $702.80 after their 80/20 split. Fine — I accepted the deduction without arguing. The problem? It’s now April 11 and I still haven’t received a single dollar. When I asked about it on Discord, the team kicked me from the server instead of helping. Meanwhile, the “risk team” keeps telling me the payment is being processed. So to summarize: they take their cut, promise payment “in the next hours,” then ghost you and remove you from the only support channel available. This is not how a legitimate company operates. I’ll update this review if and when I actually get paid. Until then, avoid.

Funding Period

1 month +

Payout Count

1

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

nothing right now

Least Liked Aspect

Ban from discord

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

2.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,146

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Ip rules

Summary

First is ip rules, later deduction and today not pay see attach

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

April 13th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Anas
INIndia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
March 30th, 2026

I had a mixed experience with Goat Funded Trader. I previously had an instant account (314404709) which was breached a long time ago. After that, I purchased a new account (314517804) and continued trading using the same personal device, as I believed the old account was already closed and would not affect anything. I successfully received my first payout from the new account without any issues. However, during my second payout request, my account was suddenly marked as breached due to an “unauthorized device” violation, stating that two accounts were accessed from the same device. I would like to clarify that both accounts belonged to me, and there was no account sharing or involvement of any third party. This situation is confusing because the same setup was previously accepted for my first payout, but later flagged as a violation. While I understand the importance of rules, I believe such issues should be clearly communicated earlier to avoid unexpected account breaches after successful payouts. I hope the team can review such cases more consistently and transparently in the future. Overall, traders should be very careful about device usage, even when using their own accounts. — Shaikh Mohammed Anas Firoz

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

What I liked most was the smooth onboarding process and fast payout processing initially. The platform was easy to use, and the overall trading conditions were decent. My first payout experience was quick and hassle-free, which gave me confidence in the firm.

Least Liked Aspect

What I liked the least was the inconsistency in rule enforcement, especially regarding device usage. My account was flagged only during the second payout despite the same setup being used earlier without any issues or warnings. Clear and consistent communication of such rules would help traders avoid unexpected breaches.

2.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$1,448

Reason

Payout Denial

Denied Reason

First payout approved, second denied for same device usage. Account breached later due to unclear an

Summary

I had a $25,000 instant account which was breached earlier. Later, I purchased a $50,000 instant account and continued trading using the same personal device, as the previous account was already inactive. I successfully received my first payout without any issues. However, during my second payout request, my account was suddenly breached due to an “unauthorized device” violation, stating that two accounts were accessed from the same device. Both accounts were mine, with no third-party involvement or account sharing. The main concern is inconsistency — the same setup was accepted earlier but later flagged without any warning. Traders should be cautious and always use a separate device or environment for each account.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

April 1st, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
ANOZIE
NGNigeria

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$150K

Program

Instant

Reached Payout
Yes
Certificates
March 26th, 2026

On the 12th of January 2026, I purchased an account with Goat funded trader(150k goat instant). Before trading I made sure I studied all GFT’s trading rules and I adhered strictly by the rules. I was able to trade my account to $9511 in profit. After passing the minimum trading days rule and also the consistency rule, I stopped trading on the 21st of January so that I could request for payout after the end trading cycle which was supposed to be on the 26th of January. GFT also have a rule that restricts the amount you can withdraw on a new account to 6% of the initial account balance or $10,000. This rule applies for the first 2 payout request. This discouraged me from trading further as I already exceeded that 6% and any other profit withdrawal will be removed from the initial account balance. After placing my payout request, Goat funded trader wrongly denied me payment under the guise the I copytraded. In the mail I received after requesting for payout, they said a lot of traders entered identical trades. While it is very possible for a lot of traders to enter identical trades, this cannot be a sole reason to conclude that I copytraded. We do not create market conditions as cfd traders. I cannot move the market on my own as a gold trader. So this cannot be a sole valid reason to conclude that I copytraded traded. Let me state it categorically, I did not copy trade. I am not a member of any trade signal group. I don’t discuss trading with anybody. As a matter of fact, apart from my partner nobody knows I trade. I don’t use any friend who trades. My trade ideas originate solely from my personal analysis of the market, market structure and key areas of support and resistance. I want to believe Goat funded trader is a reputable firm and they will not intentionally deny payout. So I want Goat funded trader to prove that I copy traded and I also want to be afforded the opportunity to prove that I didn’t.

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

2

Number of Firms Funded With

2

Top Firm Aspect

GFT has an impressive user interface and also they offer good discounts in purchase price

Least Liked Aspect

GFT introduced a new rule that trades must be more than 2 minutes unless the profit will be deducted on payout request. When you consider this in addition to 15% consistency rule, this adds additional pressure on traders as we don’t control market conditions and we also have to control the amount of profit we make in a day

5.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

3.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$9,511

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Copy trading

Summary

Goat funded trader wrongly denied me payment under the guise the I copy traded. In the mail I received after requesting for payout, they said a lot of traders entered identical trades. We do not create market conditions. Neither can a sole retail trader move the market alone. To be a profitable trader you must be precise in entering and exiting the market in both timing and positioning. Because gold is very volatile. So this cannot be a valid reason to conclude that I copy traded. Let me be clear, I am innocent of the accusations, I don’t belong to any trading group and my trading decisions are solely influenced by my personal analysis of the market. This was suppose to be my first big pay in my 2years of trading and I will be utterly devastated if GOAT funded trader wrongfully deny me payout. I want goat funded trader to offer more proof that I copy traded and I want to be afforded the opportunity to prove that I didn’t copy trade. Thank you

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

April 4th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Aleksandar
RSSerbia

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$400K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
March 20th, 2026

Everything looked fine until I requested a payout. At that point, Goat Funded Trader’s compliance team contacted me claiming my account had activity from multiple countries/IP addresses and started asking for “concrete proof” to release the payout. I denied account sharing and stated that I traded the account myself, but the burden was immediately pushed onto me. The main problem is not just the allegation itself, but how vague and one-sided the process feels. Once you ask for money, the tone changes and suddenly you are defending yourself against claims that are very difficult to independently verify. Maybe others had a better experience, but mine was not good. For me, this created a serious trust issue. A prop firm is only as good as its payout process, and this experience made me question that completely. I hope they resolve this properly, but based on my experience, I cannot recommend them. p.s. link with all proof https://imgur.com/a/B94PVUY

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

7

Top Firm Aspect

Trading conditions, precize rules, instant account size

Least Liked Aspect

Claimng “multiple IPs” without any proof. - India ( 152.57.109.25 ) - Germany ( 84.179.229.41 ) - Italy ( 95.251.97.78 ) - South Africa ( 105.245.98.162 ) - United Kingdom ( 212.221.129.29 ) - Cyprus ( 194.42.31.162 ) - Nigeria ( 197.211.63.108 ) Crazy!))

5.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

2.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

8K

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Payout withheld over “multiple IPs” claim

Summary

After I submitted my payout request, Goat Funded Trader’s compliance team contacted me saying their backend showed my account had activity from 7 different IP addresses in countries including India, Germany, Italy, South Africa, the UK, Cyprus, and Nigeria. They suggested this could mean unauthorized access or account sharing, which I clearly denied, because I traded the account myself. Instead of simply reviewing the payout based on clear evidence, they told me I needed to provide “concrete proof” to justify or “upgrade” the payout request, including things like travel documents or VPN/VPS usage history, even though I said I did not share the account. The payout was effectively put on hold, and I was warned that if I did not provide documentation they considered sufficient, further action could be taken under their Terms of Service.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

March 27th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
victor
CACanada

Reviews

Reviews

3.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

2 Steps

Reached Payout
Yes
Certificates
March 12th, 2026

Its a really good firm and I've had great experiences with them but I got denied a payout recently and was accused of an inactivity breach and then a multiple login of several accounts on same device breach. Both which are wrong a d I've reached out to the risk team severally via emails and theres been no response.

Funding Period

1 year +

Payout Count

2

Number of Firms Funded With

0

Top Firm Aspect

Great firm but they should do more in terms of communicating breach approach and showing proofs too.

Least Liked Aspect

Wait time to get connected to an agent for issues solving.

4.0

User Friendliness

3.0

Payout Process

3.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$3,030

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Accused of inactivity and multiple login of several accounts on same device

Summary

I was accused of inactivity rule which normally is 30days but I traded from 8th February to 11th February and thats not up to a 30day no trade streak. I also changed my phone in December and I've been paid afterwards in January but then I got accused of this and it doesn't makes sense.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

April 4th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.
Reviewer profile
Dr
PKPakistan

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$100K

Program

1 Step

Reached Payout
No
Certificates
February 28th, 2026

I buy 100k step 1 account and after passing this I make profit 9% (9000) USD on live funded account. When I applied for payout then after 1 week my account breached still payout not received. Don't buy this prop firm account. I have all proof about this prop firm.

Funding Period

1 month +

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

Withdrawal not received

Least Liked Aspect

This firm support to slow

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

2.0

Customer Care

2.0

Trading Conditions

Report

Denied Amount

$3,306

Reason

Payout Denial

Denied Reason

Daily drawdown but my loss is 60$ and daily loss limit is 3000$

Summary

My payout still pending from a week ago and my account breached mentioned daily loss limit breached but I loss just 60$ and my daily loss limit is 3000$. I received withdrawal approved email of 3306$ USD and 3306$ also not receiving just email received of approval.

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Goat Funded Trader prop firm logo
Verified Firm Profile

February 28th, 2026

Hello! 
We are sorry you didn't have a good experience with GFT, We'd like to know more about your concern; do you mind sharing your issue with us to lisagft@goatfundedtrader.com? So we can check your specific situation.

Stay Connected

Subscribe For The Latest In Prop Trading News And Deals

200 Loyalty Points Welcome Bonus.

Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.

Create Free Account
Prop Firm Business

Have Questions?

Contact Us for More.

Contact Us
twitter-logoinstagram-logoyoutube-logotiktok-logolinkedin-logo

© 2026 Prop Firm Match. All rights reserved.