Blueberry Funded
Under ReviewCEO
Country

Vanuatu
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
The Blueberry Funded prop firm currently is under review.
CEO
Trustpilot
n/a
Date Created
Years in Operation
4.1
626
total reviews
5
417
4
84
3
19
2
7
1
99
Traders consistently highlight Blueberry Funded's exceptionally tight spreads, particularly on gold (XAUUSD), which many describe as the best in the industry. The support team receives widespread praise for being responsive, professional, and helpful in resolving issues, with several reviewers noting that credentials arrive quickly and the dashboard is clean and user-friendly. Multiple funded traders report receiving payouts successfully, with some mentioning 2-4 payouts without issues, though...
Reviews626
Sort by
South AfricaReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$100K
Instant
N/A
0
Trading conditions.
falsely breaching my account.
4.0
User Friendliness
3.0
Payout Process
4.0
Customer Care
4.0
Trading Conditions
August 6th, 2026
Hi Qaphelani, really glad to read this. Your account was reinstated after you took the time to provide the information we needed to complete the review properly. That process works the way it's supposed to when traders engage with it, so thank you for doing that. Glad the MT5 conditions are working well for you. Looking forward to seeing you on the payout side. Hanna Head of Customer Experience
IndiaReviews
2.0
Trader’s Satisfaction
$10K
2 Steps
N/A
0
There payout are fast
Customer support and there spreads
5.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
July 31st, 2026
Hi Sameer, We understand how frustrating unexpected execution prices can be, especially when trading a funded account. We believe this review may relate to a support case that was thoroughly investigated by our team. We reviewed the reported trades, escalated the matter internally, and kept you updated throughout the process. Slippage can occur during live market execution, particularly when prices move between the time an order is submitted and the next available executable price. This can affect both entries and exits and is not unique to funded accounts. If this review relates to a different account or if you have any new information that you'd like us to investigate, we'd be happy to review it. Please contact us through disputes@blueberryfunded.com so we can take another look. Hanna Head of Customer Experience
IndiaReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$5K
1 Step
Less than 1 month
0
3
In blueberry I like no slippage when high volatility in market.
Please check and understand thier 1.5%rule perfectly.
5.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
4.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 28th, 2026
Hi Kunal, thanks for taking the time to revisit this and update your review. Glad we could clear up how the rule works and get you back on the funded account. Good to have you trading with us again. Hanna Head of Customer Experience
TürkiyeReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
2 Steps
1 month +
7
3
.
1.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
July 23rd, 2026
Hi Dincer, Your review has been seen and taken seriously. The decision to end the partnership was made under our terms. We understand the timing feels difficult given where you were in the payout process, which we have processed accordingly. We thank you for your feedback and your time trading with us, and we wish you all the best. Hanna Head of Customer Experience
MaltaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$50K
2 Steps
N/A
0
The low spreads
None
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Hi Toni, glad the execution quality is showing up the way it should, that's the kind of thing that only becomes obvious once you're actually trading size. Looking forward to seeing you take more challenges. Hanna Head of Customer Experience
IcelandReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$10K
2 Steps
N/A
0
The reset feature
they should add more trader friendly features
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Hi Astrid, appreciate you calling this out. The reset feature took some real internal debate to get right, so it's good to hear it's landing the way we hoped for traders. Hope to keep earning that trust with more features like it. Hanna Head of Customer Experience
MalaysiaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$10K
1 Step
N/A
0
Support
Nothing
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Halo Dewi, really glad to hear this. I'll make sure Berry sees your review, he'll appreciate it. Keeping you informed throughout is exactly the standard we hold the team to. Hanna Head of Customer Experience
PakistanReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$5K
2 Steps
N/A
0
There spreads are amazing
They should change the profitable days to trading days only
4.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
3.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Hi Muhammad, really glad the 2-Step Prime spreads are working well for you. On the 3-Step trailing drawdown point, that's useful feedback and worth raising internally, the timing of how drawdown is calculated is something traders bring up often. I'll make sure this gets passed to the right team. Hanna Head of Customer Experience
ZambiaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$10K
2 Steps
N/A
0
The responsive customer support
Trading rules a little confusing
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Hi David, glad the explanation actually cleared things up rather than adding more confusion. Trading with confidence starts with knowing exactly where you stand on the rules. Hanna Head of Customer Experience
LithuaniaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$5K
2 Steps
N/A
0
The support experience
None
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
July 22nd, 2026
Hi Sigrid, that handoff between live chat and Discord is something we've been deliberate about getting right, so hearing it worked the way it should for you is great to read. No one should have to repeat their story twice. Hanna Head of Customer Experience
200 Loyalty Points Welcome Bonus.
Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.