CEO
Trustpilot
Date Created
Years in Operation
4.5
90
total reviews
5
71
4
8
3
1
2
3
1
7
4.5
90
4.5
90
5% off + free account of the same size upon reaching payout on all challenges, except 200K and Instant accounts
4.5
90
5% off + free account of the same size upon reaching payout on all challenges, except 200K and Instant accounts
Traders consistently highlight Lark Funding's flexible, straightforward rules—particularly the static drawdowns, no consistency requirements, and no news restrictions—as major advantages that allow them to focus on trading rather than navigating hidden traps. The active CEO involvement through Discord and YouTube, combined with responsive customer support, earns frequent praise for transparency and accessibility. Multiple reviewers note solid trading conditions including tight spreads, good...
Reviews90
Sort by
4.5
RomaniaReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$100K
1 Step
N/A
0
price for challenge
4.0
User Friendliness
2.0
Payout Process
1.0
Customer Care
2.0
Trading Conditions
Reason
Breach Reason
High margin level
Summary
I passed the challenge yesterday, today i received an email saying i m not gonna get the funded account because i used "high margin " , basically i opened 17 lots on 100k account ( they considered high margin) , i hold the trade about one and half hour, and made about 7k.
Documents From Reporter
June 28th, 2025
Ovidiu, I'm sorry to see you leave a negative review when we do everything in our power to provide our traders with a seamless experience. However, regarding your case, you did exhibit a level of risk that our firm wasn't comfortable with. A 7% swing in 90 minutes is not the form of risk management we're looking for, and considering the position size, we deem it gambling. We gave you the opportunity to retake the evaluation for free, and as a courtesy, we also offered a refund, which you agreed to. We wish you the best of luck in your future trading endeavours. Kind regards, Matt, CEO
4.5
IndiaReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$100K
3 Steps
Less than 1 month
0
5
There payouts , spreads and excellent customer service
I like everything about larkfunding! They also launched news letter for there customer to stay updated and educated!
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
Thank you for the kind review, Raj!
4.5
NigeriaReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$10K
2 Steps
N/A
0
4.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
4.0
Trading Conditions
May 2nd, 2024
Thank you for the kind review Ime! What would you like to see improve in our trading conditions? Cheers, Matt, CEO
4.5
Tanzania, United Republic ofReviews
3.0
Trader’s Satisfaction
$5K
1 Step
Less than 1 month
0
1
Trading conditions
Delay to receive Account details
3.0
User Friendliness
2.0
Payout Process
2.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
Hi Idrisa, We're so sorry to hear you didn't receive the customer support you deserve! From our records, it would appear that it took longer than it should have for you to receive the giveaway account you won. For that, we apologize. If you email us, we'd be happy to discuss how we can make things right. All the best, Matt, CEO
4.5
PakistanReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$10K
2 Steps
Less than 1 month
0
9
Rules
Ceo
4.0
User Friendliness
4.0
Payout Process
5.0
Customer Care
4.0
Trading Conditions
Hi Rashid, Thank you for leaving a review. We understand that the Lock-Upon-Payout rule can be frustrating for some traders. However, many of our traders who leave a buffer have gone on to receive multiple payouts from their accounts. This is a rule that helps our firm better utilize a trader's data and is something we think more firms will implement in the future. We appreciate you supporting us and please don't be shy to reach out to our team if we can help with anything in the future. Kind regards, Matt, CEO
4.5
PakistanReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$25K
2 Steps
Less than 1 month
1
4
I got my payout which I requested 3 weeks before.
Their trailing drawdown
4.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
Hi Hamza, We're so happy to see you leave such a kind review. Congratulations on earning a payout with us! To many more, Matt, CEO
4.5
PakistanReviews
1.0
Trader’s Satisfaction
$200K
2 Steps
N/A
0
their ability to deceive traders while keeping rules and conditions hidden
2% riske per trade hidden rule, preached by them unofficially. 10k profit limit per day rule. withdrawing full profits would breach the funded account.SL rule.
2.0
User Friendliness
1.0
Payout Process
1.0
Customer Care
1.0
Trading Conditions
May 2nd, 2024
Fahad, Much of your review is misleading. We'll paste the same reply as we did on the Trustpilot review you left us: 1) We don't have a single hidden rule. Everything is listed on our website and FAQ page. If anything wasn't clear, we would have been more than happy to provide details had you emailed us. 2) Our fee has never been refundable, nor do we provide refunds as shown on our website. 3) The 30-day payout frequency is VERY clear on our website. 4) We DO NOT have a 2% risk rule. We also never threatened you or anyone in our Discord. 5) Yes, as shown on our website, some of our programs require a stop-loss. If you don't follow this rule, it's only a soft breach, and you can continue trading your account without issue. We wish you the best of luck on your trading journey. Kind regards, Matt | CEO
4.5
MoroccoReviews
4.0
Trader’s Satisfaction
$5K
1 Step
Less than 1 month
0
2
The support team was great
The leverage is lower
3.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
Hi Abdelhalim, Thank you for leaving a kind review! We're happy to hear that you've had a positive overall experience with Lark. Regarding leverage, we offer an upgrade option to 30:1 leverage, which we've found is sufficient for 99% of traders. All the best and thank you again! Matt, CEO
4.5
PakistanReviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$10K
3 Steps
N/A
0
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
May 2nd, 2024
Thank you for the kind review Rahman!
4.5
Reviews
5.0
Trader’s Satisfaction
$5K
1 Step
N/A
0
CEO is very professional Support is great If you breach your funded account they pay you
Your drawdown will lock in at your starting balance upon requesting a withdrawal.
5.0
User Friendliness
5.0
Payout Process
5.0
Customer Care
5.0
Trading Conditions
September 22nd, 2024
Thank you so much for the kind review! We appreciate your ongoing support and look forward to seeing you continue growing with us! All the best, Matt, CEO
200 Loyalty Points Welcome Bonus.
Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.