Buy
117867
country-flag

Dubai (UAE)

CEO

Khaled Ayesh

Trustpilot

4.5

Date Created

Nov 2022

Years in Operation

3

4.2

1254

total reviews

5

712

4

341

3

57

2

20

1

124

FundingPips prop firm logo
Ends: Nov 2
FundingPips prop firm logo
FundingPips

4.2

1254

New Offer
20% OFF
Ends: Nov 2

20% off (first order, then 15% off existing users) all accounts

OverviewChallenges
27
Reviews
1254
Offers
1
Announcements
6
Payouts
New
Discussions
0

FundingPips Reviews

AI Summary
Mixed

FundingPips Reviews AI Summary

Traders frequently highlight FundingPips' fast payout processing, with multiple reports of payouts completed within 10-15 minutes, and competitive trading conditions including tight spreads and good execution speed. The platform's dashboard receives consistent praise for being user-friendly and easy to navigate, while customer support is generally described as responsive and helpful. Many appreciate the clear rules, flexible account options, and the 2-step evaluation structure that feels...

Reviews1254

Sort by

Reviewer profile
Ajay
INIndia

Reviews

Reviews

5.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 17th, 2026

Ok I have used this prop firm funding pips it is absolutely good as well as giving payouts on time no delaying and not any type of problem occurring even the dashboard is good and fast as well overall this is the best prop firm to trade and also very less cost

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Dashboard is very fast update in milli seconds

Least Liked Aspect

This is the very low cost prop firm for trader who wanted to buy

5.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

5.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Reviewer profile
HAMZA
MAMorocco

Reviews

Reviews

5.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$25K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 17th, 2026

I had a very positive experience with Funding Pips, as they provide reliable services, smooth execution, and very favorable trading conditions that make trading comfortable and efficient.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Stability

Least Liked Aspect

Offer discounts only to new users

5.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

5.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Reviewer profile
Yash
INIndia

Reviews

Reviews

5.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$0

Program

2 Steps

Reached Payout
Yes
Certificates
March 14th, 2026

I recently started trading with Funding Pips and overall my experience has been positive so far. The registration and account purchase process was very simple and quick. Their dashboard is clean and easy to understand, which helps traders track performance and risk management easily. One of the things I like most about Funding Pips is the clear challenge structure and transparent rules. The evaluation phases are achievable for disciplined traders who follow proper risk management. The trading platform execution is smooth and the spreads are competitive compared to many other prop firms. Another good aspect is the payout system. Many traders report receiving payouts quickly once they reach the funded stage, which builds confidence in the platform. Customer support has also been responsive when I had questions. Of course, like any prop firm, traders must follow strict drawdown and risk rules. If you manage risk properly and stay consistent, Funding Pips provides a good opportunity to trade larger capital and grow as a trader. Overall, Funding Pips looks like a solid prop trading firm for traders who want to prove their strategy and scale their trading career.

Funding Period

1 year +

Payout Count

1

Number of Firms Funded With

2

Top Firm Aspect

What I like the most about the firm is its transparent rules and trader-friendly environment. The challenge structure is clear and achievable for disciplined traders. The platform execution is smooth, and the dashboard makes it easy to track performance and risk management. I also appreciate the fast payout process and responsive customer support. Overall, the firm provides a great opportunity for traders who want to grow and manage larger capital.

Least Liked Aspect

One thing that could be improved is the strict risk management rules. Sometimes the drawdown limits feel a bit tight for traders who are still adapting to the platform. It would also be helpful if the firm provided more educational resources and tutorials for beginners. However, with proper discipline and risk management, traders can still perform well on the platform.

5.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

5.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Reviewer profile
Ankit
CACanada

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$10K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 13th, 2026

I deeply regret purchasing an account with FundingPips. I bought a $10K challenge simply to try the firm after hearing some positive feedback. I am not new to prop firms and I am already funded with other companies, so this was not my first experience trading with a prop firm. Since MT5 is not supported in the US and Canada, I logged into my account through MatchTrader. I have used MatchTrader before with other firms, so I am familiar with the platform. When I tried to place my first trade, I tapped Buy, but nothing happened. No position opened on the platform. I waited, tapped again, and still nothing appeared. I even switched from Wi-Fi to cellular in case it was a network issue and tried again a few times. After several minutes, all the trades suddenly appeared at once on the platform, and immediately I received an email from FundingPips stating that my account had been breached. This clearly looked like a delayed execution or platform glitch, not intentional trading. I spent hours chatting with their support team, explaining the timeline and what happened. Unfortunately, they kept repeating the same response that the breach is valid because the trades were executed using my login credentials, referring to their Terms and Services. But their explanation does not make sense. According to them, I received my account and within 10 minutes I intentionally opened around 20 trades, breached the account, and then spent hours contacting support asking for help and a refund. That simply does not add up. I was not asking for a bigger account, special treatment, or compensation. I was only asking for a refund of the challenge fee due to what appears to be a platform execution issue. Instead, the company chose to rely on a generic Terms & Services response and dismiss the situation without properly reviewing the platform behavior. This loss will not affect me personally, but many traders cannot afford to lose money over issues like this. It is disappointing that a company would be willing to risk its reputation and receive negative reviews over such a situation rather than properly investigate and resolve it. My intention in sharing this experience is simply to help other traders make an informed decision before purchasing an account with FundingPips. Choose wisely.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Given my experience, I was unable to find anything positive worth mentioning.

Least Liked Aspect

The lack of proper investigation and the repetitive support responses. Instead of reviewing the technical issue with the platform, they simply stated that the trades were executed through my login credentials and denied any resolution.

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Official Firm Reply

Verified Firm Profile

April 15th, 2026

Dear Ankit,

Thank you for sharing your experience in such detail, and we appreciate the measured and respectful tone of your review.

We want to address your concerns directly. Following a thorough review of your account, we found no evidence of any server-side delay or platform execution issues on March 12, 2026 at 08:08. All trades recorded on your account were executed in real time using your login credentials, and our systems were operating normally at the time of the breach.

We understand your explanation of the events and we do not doubt that the experience felt unexpected. However, regardless of the circumstances on the platform side, the trades were executed and the daily loss of $508.00 against a starting equity of $10,000.00 exceeded the daily loss objective of $500.00. The breach has been verified and the decision stands.

We are sorry that this experience did not meet your expectations, and we appreciate you sharing it constructively for the benefit of other traders.

If you have any further questions, please don't hesitate to reach out at support@fundingpips.com.

Best regards,
FundingPips Team
Reviewer profile
Jabirul
BDBangladesh

Reviews

Reviews

5.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 13th, 2026

My experience with Funding Pips has been very good so far. The trading conditions are smooth with low spreads and fast execution. The dashboard is simple and easy to use, which helps a lot in tracking performance. Customer support is responsive and professional whenever assistance is needed. I also like their transparent rules and reliable payout process. Overall, Funding Pips is a trustworthy prop firm for traders who want to grow their trading career and get funded.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

What I like most about Funding Pips is the smooth trading conditions and the clean dashboard. It is easy to track performance and manage accounts. Their support team is also responsive and helpful, which makes the experience better for traders.

Least Liked Aspect

One small thing that could be improved is the response time during busy hours. Sometimes it takes a bit longer to get support replies, but overall the experience with Funding Pips is still very good.

4.0

User Friendliness

4.0

Payout Process

4.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Reviewer profile
Oussama
DZAlgeria

Reviews

Reviews

4.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 13th, 2026

The regulations are fair and the spreads are competitive, but the customer support is a bit lacking, and slippage occurs occasionally. I hope to see a reduction in slippage and more consistent technical support.

Funding Period

1 year +

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

1

Top Firm Aspect

spread

Least Liked Aspect

Slippage

4.0

User Friendliness

3.0

Payout Process

3.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Reviewer profile
Timothy
NGNigeria

Reviews

Reviews

4.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$10K

Program

Instant

Reached Payout
No
Certificates
March 12th, 2026

Trading Conditions: Execution has been smooth with minimal slippage and spreads that feel competitive. The platform is stable and responsive. Customer Care: Support channels are available and responsive, though you haven’t yet needed extensive assistance.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

The standout strength is the clarity and simplicity of the dashboard. It lays out your account balance, profit percentage, and reward schedule in a way that makes tracking progress effortless. That transparency builds confidence because you always know exactly where you stand.

Least Liked Aspect

The dashboard shows when rewards are scheduled, but until you actually reach that stage, it can feel unclear or a bit slow compared to how transparent the trading metrics are.

5.0

User Friendliness

4.0

Payout Process

5.0

Customer Care

4.0

Trading Conditions

Reviewer profile
marai
GBUnited Kingdom

Reviews

Reviews

1.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$50K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 11th, 2026

Warning to all traders using Fundingpips ​Closed my account in error while I was in a MASSIVE winning trade for reaching drawdown. They refuse to honor the profits or reset the account. If their system fails, YOU pay the price. Totally unacceptable. They admitted the error but won't restore the profits I earned. As a trader, the stress of the markets is enough—we shouldn't have to fight our own brokers too. ​Avoid at all costs until they fix their "technical glitches." Do the right thing and solve this as I've exhausted all avenues.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

N/a

Least Liked Aspect

Scammers

1.0

User Friendliness

1.0

Payout Process

1.0

Customer Care

1.0

Trading Conditions

Report

Reason

Unjustified Breach

Breach Reason

Reaching drawdown

Summary

I was in a winning trade which would have seen me pass the phase. The account was closed along with the trade. I received an email stating I reached drawdown and then I received an email stating it was closed in error and it has been reinstated. However, it was reinstated to the balance I had before the winning trade which would have seen me pass my phase

Documents From Reporter

Official Firm Reply

Verified Firm Profile

March 25th, 2026

Dear Marai,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly value your feedback and appreciate your review.

We’re pleased to inform you that your account has now been reactivated. We sincerely apologize for any inconvenience caused, and you may continue trading as normal.

If you have any further inquiries or concerns, please do not hesitate to contact our team at support@fundingpips.com. They are available at all times to assist you.

Best regards,
FundingPips Team
Reviewer profile
Bilal
PKPakistan

Reviews

Reviews

4.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 10th, 2026

I have purchased the account 1.5 month before, and i have good experience with it and Support is also good for customers . But I am amazed that Funding pips dnt offer US30 or Nasdaq to trade.

Funding Period

N/A

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

Top Firm Aspect

Tight Spread

Least Liked Aspect

Not offering US30 AND NAsdaq to trade

5.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

4.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

G
Güven
TRTürkiye

Reviews

Reviews

5.0

Trader’s Satisfaction

Account Size

$5K

Program

2 Steps

Reached Payout
No
Certificates
March 9th, 2026

It was a great company; I received 3 challenges and they were delivered instantly. I was funded once, but I lost it due to my own greed. They also do giveaways, and they gave me a 1k instant funded account. Thank you FundingPips <3

Funding Period

Less than 1 month

Payout Count

0

Number of Firms Funded With

0

Top Firm Aspect

They have giveaways, account delivery times are fast, and the dashboard is quite nice.

Least Liked Aspect

The spread rates might be high, but I don't know the exact values.

5.0

User Friendliness

5.0

Payout Process

5.0

Customer Care

5.0

Trading Conditions

Stay Connected

Subscribe For The Latest In Prop Trading News And Deals

200 Loyalty Points Welcome Bonus.

Sign up free to claim points, unlock rewards, save favorite firms, and start earning more through reviews and platform activity.

Create Free Account
Prop Firm Business

Have Questions?

Contact Us for More.

Contact Us
twitter-logoinstagram-logoyoutube-logotiktok-logolinkedin-logo

© 2026 Prop Firm Match. All rights reserved.